Kategoriler
Alışveriş Sepetim


Kişisel Verilerin Korunması

Kişisel verilerin korunması

Kişisel verilerin korunması Digipod için önemli bir konudur. Digipod  veri sorumlusu olarak, 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“KVK Kanunu”) uyum sağlanması için KVK Kanunu’nun öngördüğü ilkeleri benimsemekte, kişisel verilerin işlenmesi, silinmesi, yok edilmesi, anonim hale getirilmesi, aktarılması, ilgili kişinin aydınlatılması ve veri güvenliğinin sağlanmasıyla ilgili yükümlülüklerini yerine getirmektedir. Bu kapsamda düzenlenen Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması Politikası kişisel verisi işlenen gerçek kişilerin (“İlgili Kişi”) erişimine sunulmaktadır.

1. Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması Politikasının Kapsam ve Amacı

İşbu Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması Politikası;

a.     Kişisel verileri toplama yöntemlerini ve hukuki sebeplerini,

b.     Hangi kişi gruplarının kişisel verilerinin işlendiğini (Veri Konusu Kişi Grubu Kategorizasyonu),

c.      Bu kişi gruplarına ilişkin olarak hangi kategoride kişisel veri işlendiğini (Veri Kategorileri) ve örnek veri türlerini,

d.     Bu kişisel verilerin hangi iş süreçlerinde ve hangi amaçlarla kullanıldığını,

e.     Kişisel verilerin güvenliğini sağlamak amacıyla alınan teknik ve idari tedbirleri,

f.      Kişisel verilerin kimlere ve hangi amaçla aktarılabileceğini,

g.     Kişisel verileri saklama sürelerini,

h.     Profilleme ve Segmentasyon

i.       İlgili Kişiler’in kişisel verileri üzerindeki haklarının neler olduğunu ve bu hakları nasıl kullanabileceklerini,

j.       İlgili Kişiler’in elektronik ticari ileti alma konusundaki olumlu veya olumsuz tercihlerini nasıl değiştirebileceklerini,

k.      Resmi makamlarla kişisel veri paylaşımını

l.       Çerez (Cookie) Kullanımı ve Yönetimi

açıklamaktadır.


a. Kişisel Verileri Toplama Yöntemleri ve Hukuki Sebepleri

Digipod  kişisel verileri 6698 sayılı Kişisel Verilerin Koruma Kanununun 5. maddesinde belirtilen

·         kanunlarda açıkça öngörülmesi

·         bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması.

·         İlgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması

·         İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

·         Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması

hukuki sebeplerine dayanarak websiteleri, websitelerinin mobil uygulamaları, sosyal medya hesapları, çerezler, çağrı merkezi, idari ve adli makamlardan gelen tebligatlar ve sair iletişim kanalları aracılığıyla işitsel, elektronik veya yazılı olarak toplamaktadır.

b. Veri Konusu Kişi Grubu Kategorizasyonu

Digipod  kişisel veri işleme süreçlerinde ve bu süreçlere bağlı faaliyetlerde kişisel verileri işlenen veri konusu kişi gruplarını aşağıdaki şekilde kategorize etmektedir. Bununla beraber KVK Kanunu’nun 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartlarına uygun olarak ve işbu Gizlilik/Kişisel Verilerin Korunması Politikası’nda belirtilen hukuki sebepler doğrultusunda sair kişi gruplarının da (danışman, eğitimci, blogger) kişisel verileri işlenebilmektedir.

c. Veri Kategorileri ve Örnek Veri Türleri

1.

a) Üye Müşteri

·         Kimlik Bilgisi: Ad, soyadı, doğum tarihi, cinsiyet, T.C. kimlik numarası

·         Lokasyon Bilgisi: Yaşadığı şehir, ilçe

·         İletişim Bilgisi: cep telefonu, e-posta adresi, adres, posta kodu, sabit telefon

·         Finansal Bilgi: Vergi dairesi, fatura bilgileri

·         Müşteri/Üye Bilgisi: Üyelik bilgisi, üyelik ID numarası

·         Müşteri/Üye İşlem Bilgisi: Satın alınan ürün/ler, alışveriş tutarı, alışveriş tarihi, çağrı merkezi görüşme kayıtları, ticari iletişim izni, faydalanılan kampanyalar/yarışmalar, kullanılan kuponlar, siparişe ilişkin bilgiler

·         Risk Yönetimi Bilgisi: IP adresi

·         İşlem Güvenliği Bilgisi: Şifre, parola bilgileri

·         Pazarlama Bilgisi: Çerez kayıtları, hedefleme bilgileri, alışkanlık ve beğenileri gösteren değerlendirmeler

·         İşitsel Veri: Çağrı merkezi görüşme kayıtları

·         Hukuki İşlem ve Uyum Bilgisi: Verilen hizmetin başlama ve bitiş zamanı, yararlanılan hizmetin türü, aktarılan veri miktarı, İlgili Kişi’nin elektronik ortamda verdiği ticari elektronik ileti izni, onay verdiği üyelik sözleşmesi, kurumsal üyelik sözleşmesi, Digipod  tarafından sunulan hizmetlerden faydalanılmasını sağlayan sair hukuki metinler ve sözleşmeler

·         Doğrudan Pazarlama Bilgisi: İlgili kişinin verdiği ticari elektronik ileti iznine istinaden gönderilen pazarlama amaçlı sms, e-posta mesajları veya çağrı merkezi tarafından yapılan aramalar

·         Talep/Şikayet Yönetimi/İtibar Yönetimi Bilgisi: İlgili kişinin satın almış olduğu ürün veya hizmete ilişkin web sitesi, mobil aplikasyon, sosyal medya hesapları veya çağrı merkezi üzerinden ilettiği şikayet ve/veya talepler ile bu istemlerin değerlendirilmesi veya yönetimi sürecinde yapılan işlemlere ilişkin kayıtlar



b) Misafir Müşteri (üye olmadan siteden alışveriş yapan kullanıcılar)

·         Kimlik Bilgisi: Ad, soyadı, doğum tarihi, T.C. kimlik numarası

·         Lokasyon Bilgisi: Yaşadığı şehir, ilçe

·         İletişim Bilgisi: cep telefonu, e-posta adresi, adres, posta kodu, sabit telefon

·         Finansal Bilgi: Vergi dairesi, fatura bilgileri

·         Misafir Müşteri İşlem Bilgisi: Satın alınan ürün/ler, alışveriş tutarı, alışveriş tarihi, çağrı merkezi görüşme kayıtları, ticari iletişim izni, faydalanılan kampanyalar, siparişe ilişkin bilgiler

·         Risk Yönetimi Bilgisi: IP adresi

·         İşlem Güvenliği Bilgisi: Şifre, parola bilgileri

·         Pazarlama Bilgisi: Çerez kayıtları, hedefleme bilgileri, alışkanlık ve beğenileri gösteren değerlendirmeler

·         İşitsel Veri: Çağrı merkezi görüşme kayıtları

·         Hukuki İşlem ve Uyum Bilgisi: Verilen hizmetin başlama ve bitiş zamanı, yararlanılan hizmetin türü, aktarılan veri miktarı, İlgili Kişi’nin elektronik ortamda verdiği ticari elektronik ileti izni, Digipod tarafından sunulan hizmetlerden faydalanılmasını sağlayan sair hukuki metinler ve sözleşmeler

·         Doğrudan Pazarlama Bilgisi: İlgili kişinin verdiği ticari elektronik ileti iznine istinaden gönderilen pazarlama amaçlı sms, e-posta mesajları veya çağrı merkezi tarafından yapılan aramalar

·         Talep/Şikayet Yönetimi/İtibar Yönetimi Bilgisi: İlgili kişinin satın almış olduğu ürün veya hizmete ilişkin web sitesi, mobil aplikasyon, sosyal medya hesapları veya çağrı merkezi üzerinden ilettiği şikayet ve/veya talepler ile bu istemlerin değerlendirilmesi veya yönetimi sürecinde yapılan işlemlere ilişkin kayıtlar

2.

Çevrimiçi Ziyaretçi

·         İşlem Güvenliği Bilgisi: Şifre, cep telefonu, parola bilgileri

·         Hukuki İşlem Bilgisi/Risk Yönetimi Bilgisi: IP adresi

·         Hukuki İşlem ve Uyum Bilgisi: Verilen hizmetin başlama ve bitiş zamanı, yararlanılan hizmetin türü, aktarılan veri miktarı.

3.

Satın Alınan Ürünün Adına Teslim Edileceği Kişi

·         Kimlik Bilgisi: Ad, soyadı, doğum tarihi, cinsiyet, T.C. kimlik numarası

·         Lokasyon Bilgisi: Yaşadığı şehir, ilçe

·         İletişim Bilgisi: cep telefonu, e-posta adresi, adres, posta kodu, sabit telefon

·         Finansal Bilgi: Vergi dairesi, fatura bilgileri

4.

Satıcı/Tedarikçi/Satıcı Adayı/Satıcı veya Tedarikçi Çalışanı veya Yetkilisi

·         Kimlik Bilgisi: TC Kimlik No, Ad soyadı

·         İletişim Bilgisi: e-posta adresi, telefon, KEP adresi, adres, cep telefonu

·         Finansal Bilgi: Hesap No, Vergi dairesi, Vergi Kimlik Numarası, vergi levhası, IBAN

Ücretsiz Kargolama
50 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Bedava
Geri İade İmkanı
7 Gün İçerisinde Geri İade İmkanı
Güvenilir Alışveriş
Ödeme ve Alışveriş Bilgileriniz Korunmaktadır

Haber Bülteni

Müşteri Hizmetleri: 05077615351

ÇALIŞMA SAATLERİ 10:00 22:00