Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.
1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:
a. AGT Çağrı Merkezi için 0850 480 76 77
b. Aras Kargo için 444 25 52
c. Ceva Lojistik için 0216 633 44 44
d. Horoz Lojistik için 0850 202 33 50
e. MNG Kargo için 444 06 06
f. PTT Kargo için 444 1 788
g. Sürat Kargo için 0850 202 02 02
h. Trendyol Express için 0850 759 15 15
ı. Ups Kargo için 0850 255 00 66
i. Yurtiçi Kargo için 444 99 99
• Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz.
• Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir.
• Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
• Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.
• Elite üyelerimize 50 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsizdir.
• Butiğe özel “Kargo Bedava” kampanyaları da düzenlenmektedir.
• Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
• 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz trendyol’a iade edilir.
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
• Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, teslim almadan paketi kargo firması ile iade gönderebilirsiniz.
o Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
o İargo teslim fişini imzaladıktan sonra içerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alın.
o Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip trendyol’a geri gönderin.
• Ürünü teslim aldıktan sonra yetkili servis tarafından kurulumu gereken buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi siparişleriniz için;
o Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.
o Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin.
• Kargo firmaları pazar günleri hariç eve teslimat yapmaktadır.
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Trendyol.com | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız.
Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz:
• Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden
• "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden